maandag 13 november 2017

Podium Mozaïek krijgt rode streep

Overheidsinstanties of allen die tegen Validisme zijn, zouden huur moeten mijden

Carryonthemove “Mijn scootmobiel is 1,43 lang en 78 breed”.

Podium Mozaïek http://www.podiummozaiek.nl/

Krijgt van mij een rode Podium Mozaïek

Ik vind het niet goed vanwege de foute personenlift
Is niet ITS
Overheidsinstanties of allen die tegen Validisme zijn, zouden verhuur moeten mijden

Carryonthemove “Ik kom bij het gebouw, ik kom erin. Geen elektrische deuropeners. Rolstoeltoilet en café restaurant op de beganegrond. Lift 140 diep met handbediening en naar buiten toe openslaande deur. Ik moest met de goederenlift 9van 2 bij 4 denk ik met allerlei theaterdecor erin) #Validisme”.


Carryonthemove “ik ben er geweest vanwege 2e Open Platformbijeenkomst Participatie op 13-11-2017”.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten