maandag 30 oktober 2017

Spring House krijgt groene vink

Krijgt van mij een groene

Caroll Sastro alias Carryonthemove “Voor mij persoonlijk met scootmobiel te doen maar moest wel met hulp naar binnen, met hulp gebruik maken van de lift en met hulp naar de wc”.

Spring House
http://springhouse.nl/venue/

Ik vind het goed ook op de etages
Is niet ITS


30-10-2017 met scootmobiel geweest. Best wel steile oprit vanaf de straatkant naar de stoep.
2 cm metalen drempel bij deuren.
Dubbele deuren.
Goeie helling binnen.
Met lift 1.48 diep, naar 3de étage. Scoot past er schuin net in (stokkenbak schraapte langs)
MIVA-toilet niet gezien. Als een rolstoeler aan mij meldt dat gebruik niet mogelijk is dan haal ik de groene vink eraf. Wel dames- en herentoilet.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten